+31 6 238 256 73 contact@b-factor.nl
Selecteer een pagina

Als virtual assistant ondersteun ik jou op afstand. Dit is vooral handig als je geen kantoor hebt of misschien geen werkplek vrij hebt. Ik neem alle ondersteunende werkzaamheden van je over en jij kunt je weer focussen op jouw passie. Want dat is tenslotte de reden waarom jij je bedrijf bent begonnen. Wil je graag dat ik incidenteel op locatie aanwezig ben? Dit is zeker bespreekbaar.  

Moneybird
Sinds juni jl. ben ik gestart met het volgen van het jaarprogramma van dé Moneybird Expert, Peggy Peerboom. Tijdens dit jaar leer ik alle geheimen van Moneybird. Door meer dan 20 jaar ervaring in de financiële administratie in combinatie met alle ins en outs te leren van Moneybird, kan ik jou als ondernemer nog beter helpen door tijd en geld te besparen. Je administratie wordt zoveel mogelijk geautomatiseerd, indien nodig gekoppeld aan andere systemen en je administratie wordt bijgewerkt en is goed verwerkt. Dit maakt je BTW-aangifte een stuk makkelijker. Doe je liever niet zelf je BTW-aangifte? Dan kan ik dit ook voor je doen. Al is het wel belangrijk dat je zelf ook inzicht houdt in je eigen administratie.

Diensten

Onderstaand vind je een greep van de werkzaamheden die ik voor jouw onderneming kan doen. Staan de werkzaamheden die je graag wilt overdragen er niet bij, neem dan gerust contact met me op om te bespreken wat er mogelijk is.

Office Support

  • Agendabeheer
  • Mailbeheer
  • Afspraken inplannen/bevestigen
  • Structureren administratie
  • Ledenadministratie
  • HR-ondersteuning 
  • Klantenservice via chat
  • Offertes maken / versturen
  • Cursusmateriaal gereedmaken

Financiële administratie

  • Inkoopfacturen boeken
  • Bank/kas boeken
  • Verkoopfacturen maken / versturen
  • Creditfacturen maken / versturen
  • Crediteurenadministratie
  • Debiteurenadministratie
  • Urenadministratie
  • Moneybird

Staan jouw werkzaamheden hier niet tussen en wil je graag de mogelijkheden weten. Of wil je een kennismakingsgesprek inplannen. Klik dan op de knop hieronder.

Werkwijze

Allereerst maken we een afspraak voor een vrijblijvende kennismakingsgesprek. Dit zal bij voorkeur via zoom gebeuren. Tijdens het gesprek bespreken we onder andere wat je wensen zijn en waar je tegenaan loopt. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er een wederzijdse klik is.

Wanneer de welbekende klik en interesse er is voor een samenwerking, zal ik na het gesprek een offerte op maat maken. Bij akkoord van de offerte, bespreken we in een vervolggesprek de laatste details en kan onze samenwerking starten. Mocht er tijdens onze samenwerking iets veranderen in de werkzaamheden? Dan bekijken we samen opnieuw wat er eventueel nodig is.

Het is al mogelijk om vanaf 1 uur per week op structurele basis mijn ondersteuning in te zetten.

Heb je mijn hulp nodig voor een paar uurtjes per maand? Ook dat is geen probleem! Hiervoor heb ik de strippenkaart. Deze kun je al aanschaffen voor 5 of 10 uur. Tijdens de werkzaamheden houd ik jou met een urenregistratie op de hoogte van de verbruikte uren en nog het aantal inzetbare uren. Deze kaart is 3 maanden geldig.

Omdat ik op afstand werk en mijn werk zo goed mogelijk wil uitvoeren, maak ik gebruik van verschillende tools. Hierdoor kan eenvoudig en regelmatig de werkzaamheden besproken en afgestemd worden.

Ben je nieuwsgierig geworden? Klik dan hieronder op de knop om een kennismakingsgesprek in te plannen of om meer informatie te vragen.